czwartek, 22 lutego 2018

April by Isabell Kraemer - ze zdjęcia i metoda Contiguous

To nie było łatwe, choć takie się wydawało...

Nie dość, że nie mogłam dojść do ładu i składu z ażurkiem, to jeszcze okazało się, że pierwszy raz w życiu będę robiła rękawy metodą CONTIGUOUS  SusieM .

Wzór tego sweterka robionego od góry jest autorstwa  Isabell Kraemer i szczegóły do jego zrobienia można znaleźć TU.

Koszt to 8 dolarów. Niby niewiele ale ja nie mogłam zapłacić w obcej walucie...

8 godzin prób i się udało. Z "metodą C" poszło raźniej. 

Użyta włóczka jest inna niż w oryginale. Nie ma wskładzie moheru.

Bebe Alize Sekerim 100% akryl. 

Robiłam na drutach 3,5mm. 

(mój manekin jest trochę mniejszy niż rozmiar sweterka)








Rękawy:





A tutaj oryginał:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Miło mi będzie jak zostawisz po sobie znak :)